niedziela, 18 grudnia 2011

The Body Shop spiced vanilla - hand cream

Wczoraj miałam okazję odwiedzić sklep The Body Shop. Świąteczna kolekcja przerosła moje oczekiwania :)! Gotowe zestawy kosmetyków opakowane przeuroczo, w dość atrakcyjnych cenach, świąteczne zapachy... Musze przyznać, że TBS się na prawdę postarał. Niestety budżet nie pozwolił mi na totalne zakupowe szaleństwo, ale zdecydowałam się na krem do rąk. Zniewalający zapach wanilii! A to, co mnie najbardziej urzekło, to to, że czuć go na prawdę długi czas! Na dłoniach czujemy również taką delikatną ochronną powłoczkę (jedyny taki efekt osiągnęłam tylko dzięki kremowi barierowemu o którym mówiłam w tym filmiku):
Mniej zadowalająca jest niestety cena, ponieważ za 50ml kremu zapłaciłam aż 22zł, natomiast mniejsza wersja - 30ml - kosztowała 15zł.
Zdjęcie "skradzione" z internetu, wybaczcie lenistwo ;-)
Konsystencja jest równie ciekawa - krem jest dość gęsty, nie rozlewa się, świetnie się wchłania i nie powoduje efektu "tłustych rąk". Jeśli cenicie sobie elegancję, dobry zapach i wyjątkowość z pewnością spodoba Wam się ten krem ;-). Ja nie żałuję! Zwłaszcza, że po jego zakupie otrzymałam zniżkę 20% ważny do końca marca 2012.
Jak przygotowania do Świąt kochani? Ja szczerze powiedziawszy jeszcze nie ubrałam choinki...

7 komentarzy:

  1. używam go od jakiegoś czasu i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie mam jeszcze ubranej choinki, dopiero w czwartek się za to zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam, ale faktycznie cena odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze wkońcu zainwestować w coś z TBS :) U mnie także nadal brak choinki, może dzisiaj trochę przybiorę swój pokój światełkami. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tego kremu. ;)

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc pierwszy raz je widzę :P ;<

    a co do choinki to ja dopiero ubiorę w sobotę :)

    buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń