piątek, 25 października 2013

Aussie Aussome Volume Shampoo

Szamponów z SLS o SLES unikam zwykle jak mogę, ale już od dłuższego czasu kręciłam się obok szamponu Aussie dodającego objętości naszym włosów.


Moje włosy nigdy objętością nie grzeszyły, więc postanowiłam sprawdzić, czy ten szampon choć troszkę im w tej kwestii pomoże. Myślę, że tutaj rozwodzić się nie muszę i przechodząc do meritum - szampon szału nie spowodował, ale jest całkiem przyzwoity. Włosy są miękkie, pachnące, ale jakoś specjalnie nie zyskały na objętości. Jeśli chodzi o cenę - standardowo w Rossmannie ok. 28zł/300ml, a na promocji ok. 20zł. Czy będę do niego wracać? Możliwe, chyba przez ten zapach ;)


5 komentarzy:

  1. Za taką cenę to jednak spodziewałabym się więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do tej pory próbowałam maseczki tej marki i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna się zasadzam na tą firmę, ale szkoda mi 30 zł na szampon ;) mimo wszystko moze sie w koncu skusze, na jakiejs promocji w Rossmannie;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. a używał ktoś tej maseczki 3mimutowej regenerującej??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń