środa, 18 lutego 2015

Niekosmetyczna wishlista

Odejdźmy na chwilę od mazideł, ponieważ nie tylko one wodzą na pokuszenie. Dziś chciałam Wam przedstawić moją listę marzeń, aczkolwiek nie jestem pewna, czy uda się ją zrealizować jeszcze w tym roku. Ale pomarzyć można ;)! Nie jest długa, ale za to "treściwa".

1. Szkatułka Apart (tu) | 2. Torebka Jet Set Michael Kors (tu) | 3. Kolczyki Lilou (tu) | 4. Zestaw pędzli Zoeva (tu)



Szkatułka idealna wg mnie to właśnie ta oferowana przez Apart. Duża, pojemna, zadbano o najdrobniejszy szczegół i możemy tam przechować dosłownie każdy rodzaj biżuterii.

Torebka MK to coś, co za mną chodzi już bardzo długo. Zdecydowałam się jednak najpierw zakupić zegarek tej marki, teraz przyjdzie kolej na torbę. Model oklepany - wiem, aczkolwiek idealnie trafiający w moje potrzeby.

Kolczyki Lilou urzekają swoją prostotą. Interesujące są też kolczyki marki Guess. Potrzebuję zwykłych, a jednocześnie niebanalnych wkrętek na codzień.

Moje pędzle muszę przyznać są już wiekowe. Mają ok. (jak nie ponad!) 4 lata, w większości pochodzą z LancrOne. Wyjątek stanowi jeden pędzelek Hakuro, jeden MAC i trzy EcoTools. A więc coś porządnego poza tym też by się przydało :). 

Podzielcie się koniecznie, co jest wyszczególnione na Waszych wishlistach :)! 
Do następnego :)!

4 komentarze:

  1. nie pogardziłabym takim zestawem pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle sama bym przygarnęła, torebkę Korsa tym bardziej. Jestem właśnie w trakcie poszukiwania torebki, ale niestety na razie funduszów mi brak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas w poznaniu jest kors bylam nawet ale nie zachwyila mnie jakos specjalnie zadna:)

    OdpowiedzUsuń