poniedziałek, 13 czerwca 2016

Piórko od Aeterie

Pokrowce na iPhone od Aeterie spodobały mi się już dawno, gdy widziałam w filmikach na YouTube jak dziewczyny otwierając prezenty od Karoliny (założycielki firmy) zachwycały się nimi. Do wyboru mamy trzy grafiki na iPhone 5/5s oraz 6/6s.

Teraz pytanie, dlaczego zdecydowałam się napisać wam o pokrowcu na telefon? Moim zdaniem grafiki są genialne, przepiękne i niepowtarzalne. A do tego ta dbałość marki o szczegóły... Cudowne zdjęcie z własnoręcznym podpisem na odwrocie, paragon wpięty w tekturowy kartonik, wszystko zachowane w stylu rustykalnym. Uwielbiam!



Pełen profesjonalizm. Oczywiście od ubrań, butów i biżuterii także nie mogę oderwać oczu. Przepiękne, klasyczne wzory. Zakochałam się w Aeterie i będę chciała tam jeszcze nie raz powrócić...

5 komentarzy:

  1. Piękne, lecz ubrania moim zdaniem stanowczo za drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne mają ubrania, niestety wszystko jest zdecydowanie zbyt drogie jak na mój portfel, chociaż zdaję sobie sprawę z tego, że są to rzeczy dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutki ten case na iPhone ;)

    OdpowiedzUsuń