sobota, 30 lipca 2011

The Make Up Blogger Award

Witajcie kochani!:)
Już jestem ;-). Od "progu" zastała mnie niespodzianka, otóż zostałam nominowana przez Agusiak747, Ewu oraz ' Crazy Natalka .  do The Make Up Blogger Award. Bardzo Wam dziękuję ;-*!
A więc:
7 makijażowych faktów o mnie
1. Do początków liceum kompletnie nie podobało mi się używanie...cieni do powiek! Nie lubiłam ich i nie potrafiłam zrozumieć wówczas osób, które się nimi malowały. ;-)
2. Zaczęłam się malować w liceum. A do makijażu potrzebowałam tylko: podkładu, pudru, czarnej kredki do oczu i tuszu o rzęs... ;-P Także totalny minimalizm ;-)
3. Gdy podczas jazdy samochodem stoję w korku bądź na światłach zawsze spoglądam w lusterko i maluję usta... No cóż, to silniejsze ode mnie... ;-)
4. Uwielbiam malować się cieniami w kolorach brązu, miedzi i złota.
5. Podkład zawsze nakładam palcami. Próbowałam pędzlem, gąbeczkami, ale jednak taki sposób jest o wiele wygodniejszy i szybszy ;-).
6. Do niedawna kompletnie nie umiałam wykonać równiutkiej kreski eye-linerem, to była dla mnie katorga!
7. Zawsze. ale to zawsze makijaż wykonuję w łazience :)

Nominuję:
Jako że liczba moich widzów niestety jeszcze nie jest dość pokaźna, więc 15 nie uzbieram(samo to, że mnie nominowały 3 osóbki ;-*), więc nominuję wszystkie osoby, które zechciałyby wziąć udział tej zabawie:)!!

2 komentarze:

  1. 4 - to tak samo jak ja . xD
    ja juz zrobilam ten tag . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. 2, 5 i 7 - mam identyko ;p.A równe kreski nadal męczę, ale wychodzą ładniejsze :)

    Tak jedna warstwa wystarcczyła, aby pokryć płytkę paznokcia :) jak na lakier za ok. 3 zł - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń