piątek, 15 lipca 2011

Mini haul - wyprzedaży ciąg dalszy

Witajcie moi drodzy!
W ostatnim poście przedstawiłam Wam japonki "idealne" (wg mnie). Ku mojej uciesze nie ubolewałam zbyt długo nad tym, że nie było z nich mojego rozmiaru ;-). Otóż po odwiedzinach w sklepie Reserved nabyłam klapki, które mogą śmiało zastąpić tamte! Mają delikatne obszycie z wzorkami kwiatowymi. Są prześliczne, delikatne i mam nadzieję, że posłużą mi na urlopie. Oto one:

Jako że są one z kolekcji letniej, udało mi się je nabyć w promocji ;-). Otóż kosztowały 19,99zł, czyli tyle co japonki z H&M'u.
Kolejną rzeczą, którą udało mi się upolować są okulary przeciwsłoneczne. Oczywiście znów nie obyło się bez zniżki ;-). Okulary w Reserved możecie teraz nabyć od 9,99zł! I na prawdę nie są to banalne modele! Mierzyłam kilka par, ale mój wybór wreszcie padł na tzw. "pilotki". Kosztowały mnie one 14,99zł.

Myślę, że warto jeszcze pobiegać po sklepach, gdyż w niektórych są już "drugie wyprzedaże", więc ceny są jeszcze niższe niż były po pierwszej obniżce. Jak widać, asortyment nie jest jeszcze aż tak przebrany, aby nie można było upolować jakichś perełek ;-).
_____________________________________________________________________________
fashionoutfitstyle rozdaje ;-) KLIK(do 6 sierpnia)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz