środa, 20 czerwca 2012

Jadwiga: Krem na okolicę oczu, ust i szyję

Dziś przybywam do Was z recenzją kremu na okolicę oczu, ust i szyję firmy Jadwiga. Otrzymałam go w ramach współpracy z tą firmą.

Produkt otrzymałam w 50ml opakowaniu, niestety bez kartonika. Dołączona była karteczka ze składem.

Krem ma lekką konsystencję, szybko się wchłania i przyjemnie, delikatnie pachnie. Zapach po nałożeniu na skórę nie utrzymuje się, czuć go tylko w momencie aplikacji. 


Krem stosowałam regularnie od jakiegoś miesiąca codziennie rano i wieczorem. Jeszcze nie borykam się z problemem zmarszczek, mam tylko mimiczne pod oczami i niestety jeśli ktoś oczekuje od tego kremu zniknięcia tych nieprzyjaciół, rozczaruje się. Krem ma za zadanie zapobiec powstawaniu nowym zmarszczkom oraz dokładnie nawilżyć skórę. Skóra jest bardzo delikatna i miła w dotyku po użyciu kremu. Nie klei się, dobrze nawilża. Myślę, że osoby po 20 roku życia śmiało mogą go używać do codziennej pielęgnacji.
Jego cena to 25,50zł za 50ml.
Ja jestem z niego zadowolona (mimo tych okropnych parabenów...). 
A Wy, miałyście okazję go używać? :)

3 komentarze: