sobota, 2 kwietnia 2016

Pierwsze zamówienie z AliExpress

Końcem lutego zdecydowałam się po raz pierwszy złożyć zamówienie na jednej z chińskich stron. Padło na AliExpress, ponieważ na jednym z blogów przeczytałam, że można tam dokonywać przelewów za pomocą metody Przelewy 24, co upraszcza sprawę - wstyd się przyznać, ale PayPal jest dla mnie nieodkrytą tajemnicą do dziś...

Wybrałam trzy produkty:

- zestaw pędzli Zoeva (klik), 14,40$ - bez kosmetyczki
- jajeczko do mycia pędzli EggBrush (klik) 0,79$
- maseczkę Pilaten (klik), 2,98$

Postanowiłam, że jak na pierwszy raz, to wystarczy, ponieważ nie miałam pewności, czy wszystko dotrze całe i zdrowe.

Szukałam ofert z darmową wysyłką. Myślałam, że zamówienie zostanie wysłane jako całość, jednak każda oferta jest realizowana osobno. Jakie pierwsze przyszło jajeczko EggBrush, później pędzelki. Czekam jeszcze na maseczkę, mam nadzieję, że dojdzie cała i zdrowa.




Zdjęcia zdjęciami, ale jak z jakością?
Przyznam, że się zdziwiłam, ponieważ jajeczko nie śmierdzi jakoś toksycznie, czy dziwnie, a przyznam, że obawiałam się co do jakości gumy, z której jest wykonane. Wykonałam już pierwsze testy i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem jak radzi sobie z brudnymi pędzlami przy okazji nie szkodząc im.

Pędzelki natomiast są mięciutkie, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. fakt, niektóre włoski wystają jakieś takie dłuższe, widać, że są zebrane niezdarnie, natomiast skuwka i rękojeść wydają się całkiem przyzwoite. Póki co nie chcę ich zachwalać czy negować, muszę po prostu ich poużywać, a przede wszystkim zobaczyć, jak się będą zachowywać po kilku "praniach".

Pierwsze koty za płoty. Oczywiście dam Wam znać, czy doszła maseczka, jeśli wreszcie zechce dotrzeć do mnie :). Dajcie znać, czy robiłyście zakupy na tego typu stronkach :)!

16 komentarzy:

  1. Muszę sobie zamówić tą szczoteczkę do pędzli
    ja też ostatnio złożyłam pierwsze zamówienie i kupilam etui na telefon ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że tak późno zdecydowałam się kupić coś z tej stronki :)

      Usuń
  2. pędzelki marzą mi sie od dawna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka najbardziej mi się podoba. Lubię maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na nią z niecierpliwością, już chciałabym jej popróbować :)

      Usuń
  4. pędzelki na penwo jakieś nieoryginalne a szkoda bo się podnieciłam rpzez chwilę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak, ale oryginalne są mega drogie niestety :(

      Usuń
  5. Pędzelki bardzo ładnie wyglądają i mam nadzieję, że okażą się solidne. Sama mam ochotę podobne zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mam nadzieję, że się dobrze spiszą :)

      Usuń
  6. Też muszę zamówić pędzle bo moje są już w opłakanym stanie:)
    Te wyglądają ślicznie i z opinii wielu blogerek wnioskuję że są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak za taką cenę warto było je kupić mogą być fajne ;) Tylko nie mogę je kupić to to trzeba mieć odpowiednie konto a ja takiego nie posiadam a szkoda bo cena jest bardzo niska na allegro te pędzle kosztują 140 zł to troszkę przesada

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak pędzle się sprawują ? możesz coś o nich napiać?

    OdpowiedzUsuń