środa, 1 sierpnia 2012

Miejsce zamieszkania biżuterii

Witam Was serdecznie. 
Jak pewnie wiecie, mój pokój przeszedł nie lada "rewolucję" i stopniowo (o ile to możliwe w tak małym pomieszczeniu) urządzam go, aby był przytulny i uporządkowany. Od jakiegoś czasu szukałam stojaka na biżuterię, aczkolwiek albo bywały zbyt drogie, albo nie przypadały mi do gustu. Dziś w ramach małej szperaninie po sklepach w Home&You natknęłam się na idealnie pasujący do mojego nowego wnętrza stojak.


Jestem zadowolona z zakupu :). A Wy też preferujecie tego typu stojaki na Waszą biżuterię?:)

6 komentarzy:

  1. Stojak na biżuterię bardzo fajny, choć mi zawsze szkoda na nie pieniędzy :P

    a co do Biedronki, to ten szał kosmetyczny chyba od dzisiaj do 14 (?) sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są takie stojaki, ale zawsze są drogie -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę ozdobne pudełeczka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego rodzaju stojaczki-wieszaczki:) Ładnie się prezentują i są wygodne:) nic się nie zaplątuje jak w pudełeczkach i szkatułkach.
    obserwujemy?<3
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam ochotę na taki stojak tylko boję się że musiałabym kupic z 10, aby pomieścic całą moją biżu :D

    OdpowiedzUsuń