piątek, 23 listopada 2012

Wszyscy byli w Rossmannie - byłam i ja :)

Dziś odwiedziłam Rossmanna, tak jak większość z Was z racji tego, iż trwa promocja -40% na wszystkie kosmetyki kolorowe (jakby ktoś nie wiedział ;)).
Moim celem głównym był eye-liner, jednak żaden nie przypadł mi do gustu. Podkładów nie chciałam żadnych, gdyż moim oblubieńcem jest Revlon ColorStay, róże i bronzery mam, pomadki również... No, ale lakiery do paznokci sobie nie odmówiłam! Kocham lakiery Wibo i tym razem padło na kolor 351 z serii trends nude. Kosztował po rabacie całe 2,99zł.
Moja mama skusiła się na tusz do rzęs MissSporty, a jego koszt wyniósł 6,59zł.

Idąc do kasy zauważyłyśmy z mamą promocję świąteczną na tusz do rzęs L'oreal Volume Million Lashes + eye-liner za 58,79zł (ten zestaw już nie był -40%). Zdecydowałyśmy zakupić go na "spółkę", a więc każda jest szczęśliwa - mama, której maskar nigdy za wiele i ja, bo kupiłam to o co mi chodziło :). Eye-liner pewnie zaprezentuję wam w którymś z filmików i poopowiadam o nim, jak już go poużywam.

Także reasumując - byłam, zobaczyłam, ale żeby mnie ciągnęło znów to nie :). Ale pomysł uważam za trafiony i każda mogła (i może nadal, do 28.11) nadrobić braki w kolorówce :). 

21 komentarzy:

  1. Piękny kolor lakieru! Ja się skusiłam na korektor, olejek do ust i 3 szminki Kate Moss, piękniaste, nie mogłam się oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała promocja jednak mnie ominęła. Spłukałam się kompletnie na świątecznym Avon'ie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do Rossmanna wybieram się w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za ten lakier dałam przeszło 5 zł ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wszyscy byli! ja nie byłam! :(:(:( Z wielkim bólem patrzę na tą drogerię przez okienko w pracy i jest za skrzyżowaniem a jak już kończę to jest już zamknięte... zestawik rewelacyjny, też się czaję na jakiś zestawik świąteczny z maskarą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez nie byłam ostatnio ale muszę się wybrać.
    uwielbiam tam kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam, kupiłam dwa lakiery z tej serii i dwie szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrz ja dziś byłam i nawet nie wiedziałam o tej promocji...

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszłam dzisiaj specjalnie po podkład z Bourjois, ale w tym Rossmannie co byłam akurat nie było ich szafy :/ Mam jeszcze ochotę na jakiś bronzer, ale to załatwię za jednym zamachem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też skusiłam się na kilka rzeczy, nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam tylko tusz do rzęs Wibo extreme lashes, ale pewnie jeszcze pójdę po coś więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dzisiaj wybieram się na łowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. # lata się zbierała do zakupu tych rzeczy i w końcu się marzenia spełniły i mogę powiedzieć że moje Marzenia są zaspokojone w dziale kosmetycznym ;p niedługo nowe posty;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja staram się być asertywna i na nic nie skusić, ale jak patrzę na te Wasze zakupy to nie wiem czy uda mi się przejść obok tego wszystkiego obojętnie ;)

    Dzisiaj co prawda byłam ale po mleko dla dziecka i bardzo się spieszyłam więc na szczęście na działy kosmetyczne zabrakło czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciałam ten lakier, ale w końcu i tak wzięłam inny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie nie było ;(((
    Nie miałam czasu ;(
    Ale łupy masz świetne ;)


    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na zakupy ;)
    Może akurat ty wygrasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Świetna okazja!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny lakier :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń