piątek, 31 października 2014

Biedronkowe akcje specjalne

Przed chwilką natknęłam się na dwie gazetki promocyjne Biedronki, dotyczące... kto zgadnie czego?Oczywiście kosmetyków ;) 
Pierwsza z nich obowiązuje do 23.10.2014r, a druga do 30.10.2014r.





A teraz czas na to, co mnie zainteresowało najbardziej :)

Produkty Lirene, a z nich najbardziej peeling gruboziarnisty i delikatnie kremowy żel do mycia twarzy. Kto miał i poleca? :)


Plastry na nos - może jakimś cudem zadziałałyby na wągry?

Tusz do rzęs Maybelline w okazyjnej cenie :)


Swoją drogą bardzo fajnie, że Biedronka tak często robi akcje kosmetyczne. Produkty można kupić taniej, niż w drogeriach i to jest na plus! 

Gazetki w całości obejrzycie TUTAJ oraz TUTAJ.

PS Jak spędzacie Halloweenowy wieczór? :)

4 komentarze:

  1. kupiłam plastry na nos i pod oczy płatki. nic więcej mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie napisałam recenzję tych płatków na nos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronka Nas rozpieszcza :) Zaciekawił mnie peeling enzymatyczny Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten tusz z maybelline:) miałam ten różowy, kremowy żel do twarzy z Lirene, ale podrażnil i wysuszyl mi skórę:/ i miał bardzo intensywny, nieprzyjemny zapach.. ja się w tym tygodniu nie skuszę na nic, bo w weekend czeka mnie 1szy wyjazd do DM:)

    OdpowiedzUsuń