środa, 13 lipca 2016

Szybkie zakupy w Rossmannie

Dziś luźny post, którego dawno nie było, a mianowicie zakupy. Wpadłam do Rossmanna po kilka niezbędnych rzeczy i już wam pokazuję, co wylądowało w koszyku!



Antyperspirant Rexona - 8,99zł

Mydło w płynie Isana - 2,79zł
Mydło w kostce Isana - 1,39zł
Balsam do ciała brązujący Dove - ok. 18zł


Isana żel pod prysznic dla mężczyzn - ok. 4zł
Rexona antyperspirant dla mężczyzn - 8,99zł
Guma oraz pasta do stylizacji włosów - 7,99zł każda

Zatem podstawowe zapasy mamy zrobione, zatem do następnego! :)
Tutaj możecie zobaczyć wszystkie aktualne promocje w Rossmannie,

11 komentarzy:

  1. Oglądałam ten balsam brązujący od Dove, ale postawiłam go na półkę z tego względu, że mam jedyne 4 samoopalacze w domu XD nie wiem kiedy je wykończę, chyba prędzej one mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten balsam brązujący od Dove, ale postawiłam go na półkę z tego względu, że mam jedyne 4 samoopalacze w domu XD nie wiem kiedy je wykończę, chyba prędzej one mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygląda to mydełko z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To mydełko miałam kupić z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie pachnie to mydełko w płynie z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zkaupy! właśnie musze się wybrać do Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dezodoranty Rexona uwielbiam . Są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń