czwartek, 14 lipca 2016

Koktajlowe odkrycie

Jeśli chodzi o koktajle i smoothie jestem raczej tradycjonalistką - truskawki, maliny, borówki, jagody, bez udziwniania.

Skusiłam się jednak, aby wypróbować koktajl znany już chyba wszędzie, ale szczerze - bałam się go :).

Chodzi o koktajl bananowy z masłem orzechowym. Bałam się właśnie masła orzechowego :)! Pamiętam, jak będąc jeszcze dzieckiem wybłagałam mamę, żeby mi je kupiła i wówczas utkwiło mi w pamięci, że było to ochydne. Powędrowało rzecz jasna do kosza. Ale nie poddałam się, kupiłam po wielu latach ponownie i jakoś chyba smak mi się zmienił, bo jest fantastyczne! Od razu więc wzięłam się za przygotowanie koktajlu, który piją już chhyba wszyscy :)

Składniki:
- 200ml mleka (czy to krowiego, czy też roślinnego, wg uznania)
- 1 dojrzały banan
- 1 łyżka masła orzechowego



Blendujemy, bądź miksujemy składniki do uzyskania gładkiej konsystencji i gotowe! Jeśli lubicie słodsze, możecie oczywiście dosłodzić czym lubicie - cukrem trzcinowym, miodem, obojętnie :).

Smacznego!

3 komentarze:

  1. Z masłem orzechowym jeszcze nie próbowałam ;) Też mam taki fajny słoiczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszny koktajl. Mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie koktajle, pycha <3
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń