poniedziałek, 10 lutego 2014

L'oreal Fibralogy - sposób na mega objętość włosów?

Gdy usłyszałam o serii produktów do włosów Fibralogy od L'oreal, pomyślałam, że warto byłoby ich wypróbować. Zakupiłam szampon i odżywkę, ale w skład serii wchodzi jeszcze (o ile dobrze pamiętam) aktywator gęstości. 




Szampon, cena ok. 12zł

Odżywka, cena ok. 8zł
Może nie będę się rozwodzić nad szczegółami i osobnym rozpisywaniu się o tych produktach. Chcę Wam przekazać ogólną opinię oraz moje spostrzeżenia co do tych produktów. A stosuję je w duecie :). Włosy co prawda nie mają objętości jak z reklamy, ale widzę, że lekko odbiły się od skóry głowy. Ogromny plus za to, że długo zachowują swoją świeżość i lekkość. Myślę, że to głównie to jest powodem ich objętości. Produktów używa się bardzo dobrze, mają przyjemny zapach i generalnie mogę Wam je polecić. Jednakże nie ma się co spodziewać czupryny jak z obietnic producenta, aczkolwiek i tak jest dobrze ;).
Miałyście już te produkty? Podzielcie się opinią :)



5 komentarzy:

  1. Dobrze, że cokolwiek zdziałał. Jeśli chodzi o objętość to mam wrażenie, ze tylko jakieś spraye pomagają coś zdziałać, zaś szampony i odżywki nie bardzo, ale ten chyba nie do końca zawiódł :)
    Yankee Candle w tle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno maska jest świetna, ale osobiście nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zestawik i mi by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://zwariowana25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie dzisiaj modliłam się nad nimi w sklepie ale w końcu nie wylądowały w moim koszyku. Lubie produkty które nadają włosom lekkości może następnym razem się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń