poniedziałek, 3 marca 2014

Balea - kakaowe masło do ciała

Dziś przybywam z kilkoma słowami o masełku do ciała z firmy Balea (marka dostępna w drogeriach DM). 



Jeśli chodzi o konsystencję i właściwości to masło może śmiało konkurować z kultowymi już produktami marki The Body Shop. Fakt faktem, że może tańszy zamiennik nie ma tak intensywnego i utrzymującego się długo na skórze zapachu, jednakże jest on delikatny, przyjemny i spokojnie powinien się spodobać większości. Idealne na chłodne miesiące, treściwe i niebywale wydajne! A cena? Nieco ponad 2 euro. Czego chcieć więcej? :) 


Skusiłam Was? :)

8 komentarzy:

  1. Już od dawna za mną chodzi. Niestety nigdy go nie ma w DM jak moja mama tam jest :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nic nie miałam z Balea, może kiedys uda mi się coś przygarnać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być ciekawym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mm..chętnie spróbuję:) jak zobaczę go na swojej drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie tak dawno, bo w niedziele pisałam o tym produkcie u siebie na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czekoladowo-pachnące balsamy, zwłaszcza zimą i cena kusząca... :)

    http://aleksandrapawlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń