sobota, 15 marca 2014

Balsam do rąk Pat&Rub

Dziś czas na recenzję otulającego balsamu do rąk z limitowanej edycji Pat&Rub. Produkt zamknięty w szczelnej tubce, z wygodną pompką o pojemności 100ml.



Balsam szczerze polubiłam, ma konsystencję lekkiego kremu, aczkolwiek czuć jak bardzo jest treściwy. W składzie same cudeńka, m.in.: olej słonecznikowy, masło awokado, ekstrakt z cytryny, masło z oliwek, kwas hialuronowy, witamina E. 


Zapach jest delikatny i przyjemny, aczkolwiek spodziewałam się, że będzie bardziej słodki, a jest-wręcz przeciwnie-jest orzeźwiający i cytrusowy. Jednakże dla mnie istotne, że dłonie są ładnie nawilżone i zadbane, a głównie o to chodzi :). Cena na oficjalnej stronie P&R to 45,00zł, dość sporo, ale myślę, że pojemność i skład są tego warte.



7 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z P&R, jakoś ceny nie odstraszają...

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się opakowanie, ale eodstrasza

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z tej serii masło do ciała i bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kremik, ale cena jednak wysoka, więc na razie się na niego nie skuszę, ale może w przyszłości. Świetnie, że jest w opakowaniu z pompką bo chyba są najwygodniejsze w użytkowaniu i do tego ma dużą pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena powalające, ale pewnie warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń