niedziela, 11 maja 2014

Back to MAC :-)

Nie jest miło, gdy kończy nam się nasz ulubiony kosmetyk, chociażby podkład czy korektor. Jednakże w tym przypadku, w przypadku kosmetyków marki MAC jest jeden plus w zaistniałej sytuacji :-). Jaki? Zbieramy 6 pustych opakowań (po podkładach, pudrach, różach, tuszach do rzęs, pomadkach, korektorach, itd.) oczywiście firmy MAC i pędzimy wymienić je na jedną z mnóstwa cudownych pomadek! Tak też uczyniłam.
 Uwaga! Nie wszystkie opakowania po zużytych kosmetykach wchodzą w tą akcję (np. nie po wysuwanych konturówkach). Na kartoniku musi być po prostu napis Back to MAC i wówczas to opakowanie zostawiamy ;-). 

Zebrałam:
- 3 buteleczki po podkładach (Studio Fix)
- 2 tubki po korektorach (Select cover-up)
- 1 opakowanie po tuszu do rzęs


A oto, jakie cudo sobie wybrałam:

Pomadka o wdzięcznej nazwie Pink Pearl Pop o wykończeniu Cremesheen.

Jestem jak najbardziej za takimi akcjami, a Wy co myślicie? :-)

5 komentarzy:

  1. Ale ta twoja wygląda tutaj na czerwień złamaną brązem a w google patrzę - a to róż! Coś nazwa mi się nie zgadzała i już wiem czemu ;'))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze nie ma takich akcji, ze wystarczy zebrać 3 opakowania ;))) A podoba Ci się Ruby Woo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta akcja, ale zanim zużyję pomadki i róże (bo tylko to mam od nich) to miną całe wieki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam nic z MAC, mój portfel cały czas się wzbrania :P

    OdpowiedzUsuń