czwartek, 4 września 2014

Clinique - try-on!

Widziałam ten zestawik na stronie Sephory, jednak poprzez sklep internetowy nie można go już kupić - jest niedostępny. Wczoraj jednak będąc w Sephorze ujrzałam go, więc od razu pokusiłam się na zakup. Dlaczego? Ponieważ od dawna chciałam wypróbować słynny kren all about eyes



Są to właśnie miniatury, dzięki którym przekonamy się, czy dany produkt dobrze się u nas spisze. W skład zestawu wchodzą:
- intensywnie nawilżający krem o żelowej konsystencji,
- intensywnie nawilżający podkład o lekkiej konsystencji,
- odżywcza, intensywnie nawilżająca maseczka na noc,
- nawilżający krem-żel pod oczy do wszystkich rodzajów skóry.


Koszt takiego zestawu to 49zł. Jednak spotkała mnie jeszcze jedna miła niespodzianka - dla posiadaczy karty sephora black trwa obecnie przecena -20% na makijaż i pielęgnację - zawsze coś ;). Niestety nie wiem do kiedy, ale być może po zalogowaniu się na stronie będzie podana informacja :). 


Są również inne wersje mini-zestawów :). Co sądzicie o takim rozwiązaniu, zanim sięgniemy po produkt pełnowymiarowy?:)

3 komentarze: