wtorek, 23 września 2014

Facelle Waschlotion, Sensitive - żel do higieny intymnej

Dziś o produkcie, który co prawda jest moim pierwszym opakowaniem, ale już wiem, że będzie genialnym zastępcom Lactacyd, którego używałam nagminnie od chyba 2-3 lat. Dokupowałam kolejne butelki, aż postanowiłam wypróbować produktu do zadań specjalnych, który zaczął być mocno zachwalany w urodowym świecie.



Płyn pierwotnie przeznaczony do higieny okolic intymnych, aczkolwiek natknęłam się, że dziewczyny używają go również do mycia włosów i/lub całego ciała. Ja jednak zostałam przy tym głównym założeniu. 


W składzie bardzo ciekawie - mamy tutaj bardzo delikatny detergent pieniący (Lauryl Glucoside oraz Cocamidopryl Betaine), kwas mlekowy już na czwartym miejscu (Lactic Acid), mocznik (Urea), alantoinę (Allantoin), ekstrakt z awokado (Persea Gratissima Fruit Extract). Moim zdaniem to najważniejsze. 
Nie ma parabenów, PEG więc to też na plus.


Płyn ma delikatny zapach, pieni się w sam raz i jest całkiem wydajny. Odświeża, pielęgnuje i oczyszcza, a o to głównie chodzi. 
Dodatkowy atut to z pewnością cena. Za  300ml płacimy 4,99zł. Dostępny w Rossmannach, więc z dostępnością też nie ma problemu.

Dodatkowo zauważyłam, że obecnie jest na promocji za - uwaga - 3,49zł!


Tutaj dostępna cała gazetka.

Polecam Wam z czystym sumieniem. Bardzo dobry produkt, składem nie odbiega od Lactacyd, a jest o wiele tańszy. Jestem na tak, a Wy? :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten płyn i używam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go kupiłam na wakacjach na wyjazd do Tunezji, żeby było dwa w jednym do ciała i okolic intymnych, bo jednak do włosów wolę produkty do tego przeznaczone i powiem szczerze, że się sprawdził, ale wróciłam do Lactacyd, ponieważ nie przypasował mi zapach Facelle, ale pewnie wrócę jeszcze do niego kiedy będę potrzebować właśnie takiego dwa w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać tego produktu, ale widziałam go na półkach w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie ten produkt nie zrobił dobrego wrażenia pod względem stosowania na włosy..
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam go ostatnio na promocji, zobaczymy jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przerobiłam już kilka butelek, do mycia włosów też całkiem dobrze sobie radził :)

    OdpowiedzUsuń