czwartek, 19 lipca 2012

Celia pomadko-błyszczyk

Wreszcie doczekałam się upragnionej pomadki Celia w kolorze 602. Przepiękny pudrowy róż, właśnie w takich odcieniach na moich ustach się lubuję. 
Początkowo pomadkę miałam zamówić na Allegro, ale gdy przypadkiem okazało się, że mogę ją zakupić stacjonarnie, to wiadomo-zawsze to taniej ;-). Pomadki jeszcze nie używałam, ale już mogę powiedzieć, że wygląda ślicznie, pachnie winogronami, a jej opakowanie prezentuje się wybornie!
Celia pomadko-błyszczyk kolor 602


Pomadka kosztowała 12,90zł, więc cena bardzo przystępna. 
A Wy, miałyście już ją? A może nadal na nią polujecie?
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Ja w swoich zbiorach nie mam jeszcze żadnej pomadki od Celii. Wszystkie Dziewczyny bardzo zachwalaja, więc pewnie któregoś dnia i ja się skuszę :)

    + do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wydaje się super, szkoda,że nie pokazałaś jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem szalenie ciekawa tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że ostatnio panuje jakiś szał na ten produkt, więc chyba też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że w końcu wpadną w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy je chwalą, a mnie nie kuszą jakoś... ja lubię mocne krycie w intensywnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne!!!!!!!:*:*:*:*

    ślicznie kochana:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluję na nią właśnie! Muszę poszukać w moim mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na zdjęcie, jak wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda kusząco, taki 'mój' kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze, ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń