poniedziałek, 2 lipca 2012

Wyprzedaże + zakładka WYPRZEDAŻ ;)

Witajcie moi drodzy :)!
Może na wstępie pochwalę się, że już wszystkie 9 egzaminów za mną i każdy zdany, więc jestem przeszczęśliwa :).
Jak wiecie, rozpoczęły się wyprzedaże. Sklepy są oblegane, ciuchy poprzebierane już, ale udało mi się coś dla siebie znaleźć.

Bershka, 69,90zł


Stradivarius, 29,90zł

New Yorker, 19,90zł

Oczywiście od kopertówki odepnę ten pasek ;). A co Wam udało się ciekawego znaleźć? Pozdrawiam :)

PS Założyłam nową zakładkę "Wyprzedaż". Będę tam zamieszczać rzeczy, które mogę odsprzedać za niewielkie pieniążki. Zainteresowanych serdecznie zapraszam :)

16 komentarzy:

  1. Gratuluję zdanej sesji, mi też się udało wszystko pozaliczać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, jak 9 egzaminów już masz z głowy to należy Ci się teraz odpoczynek :) fajnie, że zakupy u Ciebie udane, ja też nawet co nieco upolowałam dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi nic nie udało się znaleźć, niestety :)
    Ale twoje zakupy super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Kopertówka jest świetna!
    Zapraszam do mnie na pierwsze urodziny bloga i będzie mi miło jeżeli zostawisz pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nic nie znalazłam :( wszystko co mi się podobało było w rozmiarach XL lub XS (a noszę M)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna kiecuchna :D

    gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówisz, że już poprzebierane? A ja dopiero planowałam się wybrać na łowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, szkoda, że info do Ciebie nie doszło... bo szło po kilku blogach... umówiłyśmy się na Placu Solnym o 13, w restauracji Inspiracja i po prostu siedziałyśmy przy jakimś piciu i gadłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluję na taką sukienke :)

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULACJE,CHCIAŁAM KUPIC TĄ KOPERTÓWKĘ,ALE BYŁA CAŁA PORYSOWANA,SUKIENKA BOSKA

    OdpowiedzUsuń