sobota, 14 lipca 2012

Zmiany, zmiany, zmiany...

Jak może zdążyłyście zauważyć na YT nie było mnie jakiś czas. Jako, że są wakacje, człowiek ma trochę czasu na porządkowanie pewnych spraw to i ja postarałam się o to, aby kolejne moje filmiki były przyjemniejsze do oglądania. 
Otóż w moim pokoju zostały przemalowane ściany i teraz mój pokoik jest różowo-biały. Wybrałam takie kolory, gdyż są jasne, nie będą obciążać i przytłaczać swoją intensywnością. 

Pamiętacie regał z książkami za moimi plecami w filach? Tak zwany mistrz drugiego planu ;)? Również został przemalowany! Na biało. Generalnie wiecie jak to jest-ruszy się jedno, to okazuje się, że jest lawina potrzeb i tym samym mały remont przeszedł pokój mojego brata. Ale już się z tego wygrzebaliśmy i przybywam z nową energią i nowymi pomysłami. Dobrze, że przez ten sajgon mogłam chociaż posty na bloga dodawać :). 
Nabyłam również nową kamerę. Tak więc już kolejny mój filmik będziecie mogły oglądać w jakości Full HD. Mam nadzieje, że podzielacie mój entuzjazm ;-)

Pozdrawiam i już zapraszam na nowe produkcje :). 

PS A już w kolejnym poście co nieco o lakierach firmy Mariza. Słyszałyście o tej firmie?:)

10 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej firmie, ale nie miałam nigdy żadnego produktu. Z chęcią dowiem się czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie pokaz cały swoj pokoj po metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się marzy zmiana koloru w pokoju, ale że w nim nie mieszkam, to trochę nie ma sensu, co? :)
    Różu nie lubię, ale np. mogłabym mieć pokój szaro-biały :>

    no i super z kamera! ja nie nagrywam, ale zaraz zerkne na Twoje filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio robię zmiany w pokoju :) Kolory wybrałąś śliczne! Teraz czekam na nowy filmik i nową jakosc! :) Buzi ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. O I JA TEZ CHETNIE ZOBACZYŁABYM CAŁY POKOJ

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli będzie świeżo w obie strony fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. That sony video camera looks great. I could definitely use one of those myself.

    Collections

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bazę z Marizy, zieloną, i jestem z niej średnio zadowolona. Mam też tusz do rzęs, całkiem niezły, choć szybko wysechł i zaczął potwornie sklejać rzęsy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie pokaż pokój po zmianach:)Zapraszam do mojego nowego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokaż pokój, pokaż pokój! :D Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń