sobota, 28 lipca 2012

Jestem! :)

Niedawno wróciłam do domu z przepięknego i uroczego Mrzeżyna. W głowie pomysły na kolejne filmy, akumulatory naładowane, więc wszystko jest w porządku ;-). Po drodze do domku odwiedziłam równie urocze miejscowości w Niemczech i oczywiście nie obeszło się bez zakupów :-). Niedługo powstanie filmik z ich udziałem w którym wszystko zaprezentuję i szykuję również niespodziankę dla moich widzów ;-). A więc zostawię Was z nutką tajemnicy kochani, a tymczasem pędzę poniekąd wypakować walizkę. Jutro porcja zdjęć z wakacji :). 
Buźka!

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wyjazd się udał :) Już widzę same wspaniałości zakupowe także czekam na filmik! Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy kosmetyki firmy Alverde można dostać w Polsce? Trochę o nich słyszałam, ale nigdzie nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekała na jakiś bardziej szczegółowy wpis tyczący tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, co tam ciekawego udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze wybywam do Dźwirzyna :) czyli niedaleko !

    OdpowiedzUsuń