czwartek, 5 lipca 2012

MAC Heavenly Creature

Od dziś w salonach MAC dostępna jest najnowsza kolekcja Heavenly Creature. 28 czerwca dostałam zaproszenie do salonu MAC we Wrocławiu na przedpremierowy pokaz tej właśnie kolekcji (była dostępna w ubiegłą sobotę przez 1,5 godz. tylko dla wybranych klientek MAC). Zawsze takie zaproszenia przychodzą w najmniej oczekiwanym momencie nad czym ubolewam. Niestety muszę się troszkę najechać do Wrocławia, więc nie mam szansy, żeby ot tak się tam zjawić. Ale w poniedziałek będę miała okazję chociaż na moment zatrzymać się w salonie MAC i powiem szczerze, że na pewno zwrócę uwagę na tę kolekcję.
Kolekcja jest inspirowana kolorami kosmosu. W jej skład wchodzi dziewięć odcieni cieni mineralnych, cztery róże oraz cztery pudry, trzy pędzle idealne do nakładania kosmetyków mineralnych, pięć różnych szminek i błyszczyków, mineralny nawilżający żel, mineralny nawilżający krem pod oczy, mineralna woda do demakijażu, mineralny peeling wulkaniczny oraz tusz do rzęs.



Cudowoności :) A co Wy myślicie o tej limitowance?

9 komentarzy:

  1. kolory różów są ok, zaś cienie nie bardzo mi przypasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dużo rzeczy na które bym się skusiła, ale ceny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no te roze cudowne :)

    zapraszam do obserwowania:)
    http://anniewayfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeee, MAC jest dla mnie za drogi :P nie lubuję się w tak drogich kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie fajne i szmineczki, ale dla mnie za drogo ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. z Maca są świetne rzeczy tylko niestety drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. MOJA KUZYNKA JEST TERAZ W USA LICZE NA TO,ZE COS MI PRZYWIEZIE :)TAM CENY SA NIZSZE NIZ U NAS

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć coś z MACa ale to nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń