niedziela, 15 lipca 2012

Lakiery do paznokci Mariza

Dziś, zgodnie z obietnicą zaprezentuję Wam lakiery, które otrzymałam do przetestowania od Pani Agnieszki, konsultantki firmy Mariza. Otrzymałam 6 lakierów - 4 o pojemności 5 ml i dwa o pojemności 10ml. 
Firma oferuje przeróżne kolory, każdy znajdzie coś dla siebie. Lakiery w ofercie są też o różnym wykończeniu: matowe, perłowe a także do zdobień. 
Oto odcienie które ja otrzymałam:

Kolor nr 45, 5ml

Kolor nr 42, 5ml


Kolor nr 47, 5ml

Kolor nr 44, 5ml

10ml i tu niestety nie doszukałam się numeru odcienia

10 ml i tu również nie odnalazłam numerka

Każdy z lakierów ma delikatny połysk, jedynie fiolet z numerem 47 jest typowo matowym lakierem. Kolory są świetne i bardzo intensywne. Lakiery wymagają nałożenia dwóch warstw, ale ogromnym ich plusem jest to, iż bardzo szybko schną, mimo iż producent nie udziela nam takiej informacji (chyba jest skromny ;)). Lakiery utrzymują się 2 dni bez żadnych odprysków przy oczywiście codziennych czynnościach, jak mycie naczyń, itd. więc jest to normalne. Ich ceny również są na plus: 4,30zł za lakier 5ml (świetna sprawa, bo taki lakier szybko zużyjemy) oraz 7,60zł za lakier 10ml. Lakiery nie są ani za gęste, ani za rzadkie. Konsystencją przypominają mi Wibo Extreme Nails. 
A oto gama kolorów prezentowana w katalogu:



Firma Mariza działa na podobnej zasadzie jak Avon czy Oriflame. Aczkolwiek jest to firma polska :). Każda z Was, która ukończyła lat 18 może dołączyć do grona konsultantek. Myślę, że jest to dobry sposób na zarobienie dodatkowych pieniążków, gdyż firma Mariza nie jest tak popularna jak dwie wyżej wymienione, stąd mniejsza konkurencja :)! Więcej informacji znajdziecie na stronie: http://www.kosmetykimariza.klubmariza.pl

Co myślicie o kosmetykach tej firmy? A może już jesteście konsultantkami :)?

12 komentarzy:

  1. 42, 10 i bez numerka przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne lakiery, u mnie normalnie były dostępne w sklepie spożywczym

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie podobają mi się wszystkie ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się 42, super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie zamówię w przyszłości:). Miętusek, morela i niebieski najładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. miętowy i ten ostatni *.* Może zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lakierki Marizy sa super;) ja tez jestem konsultantka;) w razie pytan mozna pisac;)
    zapraszam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń